Bose kiittää liikekumppaneitaan
Bose tarjoaa tämän ohjelman yrityksille lisäetuna. Yhdessä voimme parantaa työntekijöiden työtyytyväisyyttä ja samalla saada huomattavia alennuksia lähes kaikista Bosen tuotteista.
Eikö yrityksesi ole vielä mukana kumppaniohjelmassa, mutta haluat tietää lisää? Ota meihin yhteyttä.
Työntekijäalennukset
Ohjelman ehdot täyttävät työntekijät voivat luoda tilin ja tutustua sitten kumppani- ja työntekijäsivuston alennuksiin. Alennukset on tarkoitettu myös perheenjäsenille ja ystäville. Valikoimassa on tuotteita kuulokkeista kotiteattereihin ja älykaiuttimiin sekä hyvinvointituotteisiin.
Tutustu tarjouksiin kumppanien ja työntekijöiden tuotemyyntiohjelman portaalissa. Valitse ensin asuinmaasi ja luo sitten tili tai kirjaudu sisään.
Yrityslahjat ja kannustepalkinnot
Haluatko tilata joululahjat suurena eränä? Etsitkö tuotteita yritystapahtumiin tai uusille työntekijöille? Me voimme auttaa. Kerro meille tuotteiden käyttötarkoitus, niin etsimme sinulle sopivat tuotteet. Jos et ole varma, mitä tuotteita haluat, tuote-esittelymme voivat auttaa valinnassa.
Usein kysytyt kysymykset
En pääse kirjautumaan portaaliin. Mitä teen?
• Sivusto on optimoitu käytettäväksi Chrome-selaimella.
• Tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet.
• Jos ongelma ei ratkea, ota yhteys osoitteeseen eu_accommodations@bose.com.
En saanut sähköpostivahvistusta rekisteröitymisen jälkeen.
• Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus 5 minuutin kuluessa rekisteröitymisestä. Jos et saa sähköposti-ilmoitusta, tarkista roskapostikansio.
• Tarkista IT-tuelta, onko sähköpostiosoite yrityksesi sallittujen osoitteiden listalla.
Järjestelmä ei tunnistanut sähköpostiosoitettani.
• Jos sähköpostiosoitettasi ei tunnistettu, varmista, että käytit rekisteröitymisessä käytössä olevaa työsähköpostiosoitetta.
• Varmista Bose-edustajaltasi, että yrityksesi osallistuu ohjelmaan.
Alennetut hinnat eivät näy sisäänkirjautumisen jälkeen.
Jos alennetut hinnat eivät näy kirjautumisen jälkeen, ilmoita asiasta osoitteeseen eu_accommodations@bose.com. Anna nimesi, sähköpostiosoitteesi ja kuva ongelmasta, jotta voimme ratkaista sen mahdollisimman pian.