Etsi ohjeartikkeleita
Millainen takuu Bose-tuotteilla on?
Me Bosella tarjoamme kaikille tuotteillemme rajoitetun takuun, joka vaihtelee tuotekohtaisesti. Tyypillisesti myönnämme 1–5 vuoden takuita tuotteesta ja maasta riippuen. Lisätietoja tuotekohtaisista takuista saat Käyttöoppaasta tai tukitiimiltämme.
Miten liitän Bose-tuotteen laitteeseeni?
Bose-tuotteen liittäminen laitteeseen voidaan tehdä monin eri tavoin tuotteesta ja laitteesta riippuen. Suosittelemme tutustumaan Käyttöoppaaseen tai verkkosivuston aineistoihin, joista saat vaiheittaiset ohjeet siihen, kuinka tietty tuote liitetään laitteeseesi. Jos tarvitset lisäapua, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Miten Bose-tuotteen ohjelmisto päivitetään?
Kun haluat päivittää Bose-tuotteen ohjelmiston, suosittelemme käyttämään (tuotteestasi riippuen) Bose Music- tai Bose Connect -sovellusta (App Store ja Google Play Store). Sovellukset ohjaavat tuotteen ohjelmiston päivitysprosessin läpi varmistaen, että ohjelmisto on ajan tasalla ja toimii moitteettomasti.
Miten ratkaisen Bose-tuotteisiin liittyviä ongelmia?
Jos Bose-tuotteen kanssa ilmenee ongelmia, kannattaa lukea Käyttöoppaan Vianmääritys-osa tai tutustua verkossa oleviin aineistoihin. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä tukitiimiimme, jolta saat lisäapua.
Miten otan Bose-tuotteen käyttöön?
Bose-tuotteen käyttöönotto voi vaihdella tuotteesta riippuen. Suosittelemme lukemaan käyttöoppaan tai tutustumaan tukisivustomme vaiheittaisiin ohjeisiin siitä, kuinka tuote otetaan käyttöön. Jos sinulla on muita kysymyksiä, ota yhteyttä tukitiimiimme.
Miten otan yhteyttä Bosen asiakaspalveluun?
Voit ottaa yhteyttä Bosen asiakaspalveluun puhelimitse, sähköpostitse tai live chat -palvelussa. Asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua suoraan kaikissa mahdollisissa kysymyksissäsi ja mieltäsi askarruttavissa asioissa, jotka koskevat Bose®-tuotettasi. Tarkemmat yhteystiedot ovat verkkosivustollamme ja käyttöoppaassa.