Bose Bluetooth® -kuulokemikrofoni on suunniteltu kestämään käytössä monta vuotta yhdessä monenlaisten mobiililaitteiden kanssa. Asentamalla ajoittain saataville tulevat päivitykset pidät kuulokemikrofonisi yhteensopivana myös sellaisten uusien tuotteiden kanssa, jotka tulevat markkinoille kuulokemikrofonin valmistusajankohdan jälkeen.
Liittyy tuotteisiin:
Bose® Bluetooth® -kuulokemikrofonin päivitys
Windows-tietokone:
- 300 MHz:n prosessori (1 GHz Vistaa tai Windows 7:ää varten), 32 tai 64 bittiä
- 128 Mt RAM-muistia (Windows XP), 512 Mt RAM-muistia (Vista Home Basic) tai 1 Gt (muut Vista-versiot ja 32-bittinen Windows 7), 2 Gt (64-bittinen Windows 7)
- Internetyhteys
- 30 Mt vapaata kiintolevytilaa
- USB 1.1-, 2.0- tai 3.0-liitäntä
Mac-tietokone:
- OS 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) tai 10.7 (Lion)
- Intel-pohjainen prosessori
- RAM-muistia 512 Mt (Leopard) tai 1 Gt (Snow Leopard)
- Internetyhteys
- 40 Mt vapaata kiintolevytilaa
- USB 1.1-, 2.0- tai 3.0-liitäntä
Lataa ensin Bose SoundLink® around-ear Bluetooth® -kuulokkeiden päivityssovellus tietokoneeseesi.
Jos tietokoneella on useita käyttäjätilejä, sovelluksen suorittamiseen saatetaan tarvita järjestelmänvalvojan oikeudet.
Kun olet ladannut sovelluksen, se kehottaa sinua liittämään kuulokkeet tietokoneeseen mikro-USB-johdolla. Voit käyttää pakkauksen mukana tullutta latauskaapelia tai vastaavanlaista johtoa, jos sinulla on sellainen jo ennestään.
Varmista, että Bose Bluetooth® -kuulokemikrofoni on ladattu täyteen, ennen kuin käynnistät päivityssovelluksen.
Windows-tietokone:
Valitse File Download (Tiedostojen lataus) -ikkunassa Run (Suorita) tai Save (Tallenna).
Jos valitset Run (Suorita), tee päivitys ohjeiden mukaan.
Jos valitset Save (Tallenna), valitse tiedoston (Bose_BT_Headset_Update.exe) tallennussijainti. Käynnistä tämän jälkeen sovellus kiintolevyltä ja seuraa näkyviin tulevia ohjeita.
Mac-tietokone:
Odota, kunnes tiedosto on latautunut tietokoneeseesi. Se näkyy työpöydällä kiintolevyn kuvakkeena.
Näyttöön avautuu ikkuna. Vedä päivityssovelluksen tiedosto ohjeiden mukaisesti työpöydälle (jos ikkuna ei aukea, kaksoisnapsauta kuvaketta).
Käynnistä päivityssovellus työpöydältä ja seuraa näkyviin tulevia ohjeita.
Kokeile seuraavia toimia, ennen kuin käynnistät päivityssovelluksen uudelleen:
Varmista, että internetyhteys toimii.
Varmista, että USB-johto on liitetty tietokoneeseen ja Bose® Bluetooth® -kuulokemikrofoniin.
Pidä äänenvoimakkuuden lisäyspainiketta (+) ja vähennyspainiketta (-) sekä puhelupainiketta samanaikaisesti painettuina vähintään 5 sekuntia, kunnes akun merkkivalo vilkkuu vihreänä
Jos ongelma toistuu, ota yhteys Bosen asiakastukeen (USA: 1 877 335 2073, Kanada: 1 87 701 2175).
Ohjevalikko on apunasi koko päivityksen ajan. Ohjevalikosta löytyvät esimerkiksi seuraavat osiot:
Käyttöoikeussopimus: Lue käyttöoikeussopimus
Asiakastuen yhteystiedot: Katso Bosen maailmanlaajuiset yhteystiedot
Järjestelmätiedot: Tarkastele tietoja Bose® Bluetooth® -kuulokemikrofonin ohjelmistoversiosta, tietokoneestasi ja käyttöjärjestelmästäsi.