Bose vetää vapaaehtoisesti takaisin bassoyksiköt, jotka on valmistettu ennen 1.4.2006 ja joita on myyty valikoitujen Acoustimass-, Lifestyle- ja Companion-kotiteatterijärjestelmien kanssa. Tietyissä olosuhteissa bassoyksikön sisäiset sähköosat voivat vioittua ja aiheuttaa mahdollisen palovaaran.
Alla olevia ohjeita seuraamalla voit tarkistaa, koskeeko takaisinveto omaa bassoyksikköäsi. Jos takaisinveto koskee omaa bassoyksikköäsi, lopeta bassoyksikön käyttö ja irrota se pistorasiasta välittömästi.
Irrota bassoyksikkö pistorasiasta. Käännä bassoyksikköä siten, että näet sen tunnistetarran. Etsi tuotteen nimi ja sarjanumero tarrasta. Tuotteen nimi on tarran yläreunassa Bosen logon vieressä. Sarjanumeron kentässä on merkintä ”SER. NO.” tai ”SERIAL NUMBER”. Katso esimerkit alla. Tunnistetarra voi erota ulkoisesti hieman esimerkkikuvista.
Jos oma tuotteesi on nimeltään ”ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM” tai ”ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM”, siirry vaiheeseen 4, jotta voit tarkistaa, koskeeko takaisinveto omaa bassoyksikköäsi. Jos tuotteen nimi on jokin muu, avaa tuoteluettelo alla olevasta painikkeesta ja vertaa tarrassa olevaa tuotteen nimeä tuoteluetteloon.
Jos tuoteluettelon mukaan takaisinveto koskee bassoyksikköäsi, siirry vaiheeseen 5 ja katso ohjeet bassoyksikön palauttamiseen.
Jos oma tuotteesi on nimeltään ”ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM” tai ”ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM”, tarkista bassoyksikön sarjanumero (löydät sarjanumeron vaiheessa 2 kuvattujen ohjeiden mukaisesti).
Jos olet selvittänyt yllä olevien vaiheiden avulla, että takaisinveto koskee bassoyksikköäsi, lopeta bassoyksikön käyttö välittömästi, äläkä kytke sitä pistorasiaan tai muuhun sähkölähteeseen.